یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
جلد سوم «فضائل الخمسه من الصحاح السته» به زبان اندونزیایی ترجمه و منتشر شد

حوزه/ به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جلد سوم «فضائل الخمسه من الصحاح السته» به زبان اندونزیایی ترجمه و در کشور اندونزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جلد سوم «فضائل الخمسه من الصحاح السته» به زبان اندونزیایی ترجمه و در کشور اندونزی منتشر کرد.

این اثر ذکر گوشه‌هایی از فضایل و مناقب اهل بیت علیهم السلام است. نویسنده در این کتاب درصدد بوده تا با دقت در منابع ششگانه حدیثی اهل سنت، ترسیمی از ابعاد گسترده مقامات معنوی و اخلاق و فضایل در زندگانی فردی و اجتماعی امام علی علیه السلام، حضرت فاطمه سلام الله علیها، امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام و جایگاه ویژه آن بزرگواران نزد پیامبر صلی الله علیه و آله را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهد.

شیوه ارایه تحقیق در این تلاش علمی مبتنی بر آن بوده که نگارنده فضیلتی از فضایل آن یگانه های عالم و یا صفتی از اوصاف ایشان را محور قرار داده و منابع مختلف حدیثی اهل سنت را در آن باره کاویده و به نمونه های متعدد و تفاوت های نقلی آنها اشاره کرده است.

جلد سوم «فضائل الخمسه من الصحاح السته» اثر سید مرتضی حسینی فیروزآبادی است و از سوی عمار فوزی ترجمه و در قطع وزیری منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha